Different Style of Model before & after marriage with Son of Ambassador in Denmark

Anashid Hosseini (27 years old)  is a Model and fashion designer that getting married to son of Ambassador in Denmark. She became famous for her style and luxury brands, which she wore like Prada, Rolex, Fendi etc.

17 comments

  1. مدتی است که خانم حسینی اماج حملات زن ستیزانه و فحاشیهای بسیار زشت قرار گرفته بدون هیچ مدرک قابل قبولی و تنها به بهانهی تعدادی اشیا و البسه ی ظاهرن گران قیمت و سالن عروسیش ودر نهایت شغل پدر شوهرش.
    نامبرده در یک جامعه ی زن ستیز و استعداد کش تحصیل کرده و از تخصص و استعدادش در تولید و ایجاد اشتغال برای ده نفر استفاده کرده که این عمل در همه جا جز ایران قابل ستایش است (با وجود سن کم). داشتن زندگی مرفه ناشی از تلاش نه جرم است نه گناه مگرخلاف آن بر اساس مدارک ثابت شود نه حدس و گمان. اگر مخالفان ایشان مدرکی دال تخلفی از ایشان دارند نشان دهید وگرنه هرزه درایی وهزه نگاری در این مورد مصداق حرز خود میبری زحمت ما میداری است.
    چونکه نگذارید بر قانون و بر خویش احترام مستبدین از شما یک یک بگیرند انتقام. بهار

    • شما ساندیستونو میل بفرمایید آقای با ادب

    • God bless you for being the only person with common sence, Only in Iran people mind each other’s business for every little thing. I always pray and hope that everyone in Iran and for that matter anywhere in the world, do well and enjoy their life rather than minding each other’s business.

    • جبار نفیسی

      ما به امثال خانم آناشید ” پارتی سر خود” میگوئیم. ایشان حق دارد جنس گرانهای خودرا به بالاترین قیمت عرضه کند و بدیهی است خریداری که بالاترین قیمت را پرداخت کند میتواند این جنس را خریداری کند

    • فریده آبادانی

      باللخره مثل این خانم فراوانند. مدتی پیش یک دختر زیبای برزیلی برای انجام کار خیر باکرگی خودرا به حراج گزارد و یک ثروتمند کره ای باکرگی ایشان را به 800 هزار دلار خرید و در یک هواپیمای جت به آن دست یافت. بالخره ثروتی که خداداده میتواند در یک مزایده عادلانه عرضه و بفروش رسد

      • واقعاً كه شما با اين تشبيه خود فروختگئ خو د راو همچنين بيسوادى و چشم دنبال مال مردم را داريد كه البته اين از چهل سال پيش در ايران رائج شده، بياييم خودمان را از اين چشم و هم چشميها لدور إنذارين و زمينه ساز زندگئ خوبى براى خودمان باشيم و اگر توانستيد به مردم هم توجه كنيم.

    • اعتراض به رانتخواری و اختلاس آقازاده‌ها است نه موفقیت. هزاران زن و دختر ايرانی موفق در عرصه‌های گوناگون از هنر تا علم تا تجارت در کشور‌های مختلف زندگی ميکنند و مورد ستايش ایرانی و غير ایرانی هستند و خواهند بود. میليونها دختر ايرانی بااستعداد در کشور هستند و به‌دلیل سیاستهای زن ستیزی حکومتی هيچ فرصتی برای شکوفایی نداشتن.
      این آقازاده‌ها سرمایه کشور‌را به‌جیب زدن و با پول مردم تو اوروپا جولان میدن. ادعای کار درستی دارن و شماها یا به دلیل منافعتون یا به‌دلیل ساده‌لوحی کارشونو توجيه میکنید.
      یک حکومت باکفایت بیاد این‌سرمايه‌هارو ازدست اين بيشرفها بگيره دراختيار جوانهای بااستعداد قراربده، خرافات و مهملات رو‌ از عرصه سیاست خارج کنه بعدش اگه این خانوم توانست با زحمت خودش ۱۰۰ کيف و کفش لاکچری بخره نوش‌جانش.

    • عزیز حالا که از خلاقیت این خانم گفتید خوبب که میگفتیتد
      از کار ایجداد کردنش حرف مفت که تاکسیمتر ندار وقتی پول رنج نبرده دست تو دستمال بدستژ بیاید آنوقت شماهم قادر به ایجاد شغل هستید بیستر از هر چیزی که مرا آشفته و دلشکسته میکنند از بیشر ایرانی های با دو شخصیت دو گانه که یکی است دورغ و تمعلق و دیگری فسادمالی و فساد اخلاقی که این دو نکته برای تمامی این “آدم ها؟؟؟!!”
      مثلآ آدمها مشخص است ای دوست در آینه بخود بنگر وسوآلیازخوپ کن.

    • تو هم خودت یکی از همین اوباشان هستی

  2. شاید تنها مردم ایران است که بی خودی بهم گیر میدهنند واین است نتجه عدم یک بستگی ویک دستی ایرانیان من کاری به هیچ کس ندارم که چگونه زندگی میکند .و.لی من شاهد هستم وبودم وقتی در یک خانواده ایرانی دو سه خواهر زن افراد مختلف با فرهنگ های متفاوت میشونند از همین اختلاف فرهنگی شروع میشود برای خورد کردن یکدیگر وحتی به قصد نا بودی یکدیگر پس بیاید ریشه نفاق را در بین نسل چوان از بین بریم تا دینا برایمان آسان شود شاید من خودم از نسل سوخته جامعه ایران هستم ودر بدترین شرایط اکنون زندگی میکنم ولی یک مواقعی بیاد بر خورد های خوب مردم وطنم می افتم خدا را شکر میکنم که زمانی در تنگ دستی بمن کمک کردنند شاید معیاز دینای امروز ایران برای دید گاه من فرق وفاصله دارد ولی سعی کنم گذشت داشته باشیم وبا هم اتحاد ویک رنگ باشیم تا افراد دغل کار و دو رو صاحب مقام وبرای ما آقا بالا سر نباشد

  3. هرزگی از فامیلی نحسش میباره.

    از قدیم گفتن کور، کور رو میجوره آب چاله رو.

  4. دانیال سامی

    امسال ایشان در بین مقامات کم نیستند. زمانی که پای پست و مقام و فرصت های اقتصادی در میان است، جانماز آب می کشند و وقتی که زمان عشق و حال رسید حجاب از سر و مانتو از ماتحتشان می افتد!

  5. We Iranian are the worse nation on this planet. We have a glorious past but a shitty present. We will be punished for our sin. Itan will be destroyed. Go read the history and learn

  6. You said it truthfully.

  7. حالا این پسره اگر باباش اختلاس گر نبود با این قیافه فکر میکردی این زنک زنش میشد

  8. جعفرآئینی

    سیده آناشید مدله ولی میگه مدل نیستم بد حجابه ولی حالا مسلمون شده .ریاکاری ونون به نرخ روز خوری از خصوصیات بارز این قماش حزب الهی نماست.