how to start your modelling career abroad?

 The next thing to think about is how you are going to get overseas. Is your mother agency sending you to another agent? Or are you willing to get there yourself, risk not being able to work and therefore bear the financial burden upfront? Both are feasible depending upon your personal situation.

5 comments

  1. هر انسانی حق دارد هر طور که دوست دارد زندگی کند ولی سوال این است که چرا هر وقت زنی از ایران خارج می شود خیلی راحت لخت می شودو آنرا نشانه آزادی و دمکراسی می داند و اکثرا هم فاقد شعور اجتماعی و سیاسی هستند و فکر می کنند با لخت شدن به نوایی می رسند،واقعا عجیب است

    • chon 4 ta sarkob shodeh jensi mesl shoma hastand ke bimar hastan! akheh koja lokht shodeh? tazeh besheh! be to cheh!

    • به رضا قسمت اول کامنت تان را خواندم که دم از ازادی و حق انتخاب داشتن نوشته بودید به خودم افرین چه ادم فهمیده ای به قسمت دوم کامنت که رسیدم دیدم نه افکار جهان سومی ریشه بسیار قوی در ایران دارد حالا کجا این خانوم لخت شده من که تمام عکس ها زیر و رو کردم ببینم چرا شما خانوم را لخت تصور کرده اید چیزی از لخت بودن ندیدم در ضمن اخر به من و شما و دیگران چه مربوطه که خانوم عرب چه لباسی به تن میکند یا زندگی میکند خدا را شکر که این خانوم از امثال شماها فرار کرد تا زندگی زودگذر را کمی ازاد اساس کند و زندگی کند

  2. Vaghean to in Jamea irani bayad babat badane khodet be hame Javab pas bedi key in farhange Mariz gharare dorost beshe keyyyyyyyy!!!???

  3. جناب “ممدی” من هیچگاه به مادر خودم نگفتم که چرا چادر بسر می کرد و هیچگاه هم به خواهرم در دوران قبل از انقلا نگفتم چه بپوشد و چه نپوشد.شما حرف های مرا متاسفانه درست متوجه نشدید و سلول های مغز شما کمی عصبانی شد و چیز های را که که به خود شما تعلق داشت به دیگری نسبت داد.من قبل از انقلاب شکوهمند شما از ایران خارج شدم،نمی گویم که کمبود جنسی نداشتم ولی خوشبختانه هیچگاه طبق سلول های مغزی شما سرکوب و بیمار نبودم.کلا ایرانی ها اکثرا فاقد شعور اجتماعی هستند و به همین دلیل به جای اینکه به اشکالات خودشان بپردازند بیشتر به تغیر بیرونی یعنی انقلاب علاقهمند هستند و این موضوع تاریخی و فرهنگی و تربیتی دارد……..