Hannaneh Shahshahani moved to the U.S.

Hannaneh Shahshahani, Actress: Mim mesle madar. Hannaneh Shahshahani is an actress, known for Mim mesle madar (2006) and Zagros (2005).

11 comments

  1. متاسفانه اکثرا زنان ایرانی درکی سالم از آزادی ندارند،تا از ایران خارج می شوند فورا از راه نشان دادن اندام مخالفت خود را نشان بدهند،هر انسانی حق دارد آنطور که دوست دارد زندگی کند ولی شعور انسان مهم تر است .

    • مغزت خرابه که این عکسارو به صورت جنسی یا پرنو میبینی ، تقصیر خودتم نیست به خاطر جاییه که توش بزرگ شدی ایشالا شعور پیدا میکنی

  2. همه از قفس مفرغی درب و داغون تا جاییکه بتوانند فرار میکنند. در هر حال موفق باشی دختر شرقی .

  3. همه کالای ما زنان همین است؛ ببیخشید که چیزی دیگه ای نداریم!

  4. معلومه مخالفین جمهوری اسلامی ایران چقدر بی ظرفیت و بی مایه و رذل هستند و خوشحالی استکبار جهاني هم دلیل بر شکست های مکرر آنها در برابر منطق قوی انقلاب و پس زدن تفاله های داخلی و خارجی است .
    برای ذلال شدن بعد ها هم از این خود فروشی های نفوذی های فراری غربی داریم

  5. امیرشکاری

    متاسفانه به اینها نباید نام مقدس هنرپیشه یا بازیگر نهاد ، خودشان این مهم را می دانند و به خاطر عدم استعداد هنرپیشگی و نداشتن یک هیکل و چهره جذاب …! برای بازی در فیلم‌های پورنو عکس‌های هوس انگیز می اندازند.

  6. این اگه فتوشاپ رو عکسش کار نشه مثل نره موک می مونه. تو تایلند تو پاتایا خیلی مثل این دیدم

  7. واقعا مثل پرنده ایست که از قفس رها شده.زیبا و جذاب

  8. در بعضی از عکس ها مانند جوانی‌های شهبانو فرح پهلوی هستند ایشان. وانگهی، زنان ایرانی هرکدام برای خود الاهه‌ی زیبایی هستند، که زیبایی‌های زنانه‌شان زیر حجاب مخفی می‌شود. واقعا برای سبک مغزهایی که کامنت‌های توهین آمیز می‌نویسند متاسفم. درک و شعورشان در حد همان ۱۴۰۰ سال پیش مانده است.