Britney Spears and her boy friend ” Sam Asghari”

  She then says ‘thank you’ before squatting down to blow out the candles and then does a dance in the dark room.

10 comments

  1. خوش به حالش که با کسی رابطه داره که هم مشهور هست هم محبوب هست هم زیبا و خوش اندام ، اما تعجب از این هست که چرا بعضی از هموطنان موضوع را جدی تر از یک خبر جالب توجه هنری یا فرهنگی می بینند؟؟ بعضیها طوری حرف می زنند انگار که چنان افتخاری برای کشور آفریده شده که همزمان بخش مهمی از مشکلات کشور را هم حل می کند !!!! جالب اینکه کمترین تعداد سایتها از کنسرت اخیر بریتنی که در آن همین سام اصغری را با قلاده و مثل س…. این طرف و آنطرف می برد حرف نمی زنند !!!یا مثلا جنیفر لوپز سالها قبل با یک پورتوریکوئی در انتهای مصاحبه اش می رقصد ، آن وقت یک آدم بیکار برای این ویدیو عنوان رقص جوان ایرانی با جنیفر را نوشته و همه هم خوشحال که یک ایرانی با جنیفر لوپز رقصیده!!!! آنوقت در کنسرت انریکه ایگلسیاس دختری که رسما اعلام می کند ایرانی هست ، خبر چندانی از ویدیوش نیست ، چرا ؟ برای اینکه از فرط خوشحالی خود را به حالت شبیه سجده انداخت روی پای انریکه ایگلسیاس .

  2. واقعا شما به این موجود زشت و بد ترکیب می گی زیبا؟! من که چندشم می شه از قیافش عین معتادای کرک می مونه.. یک زمانی بریتنی خیلی زیبا بود ولی نمی دونم چرا انقدر قیافش داغون شده..شایدم از نتایج دوست پسر ایرانیه!

  3. قطعا برای ایرانیها افتخار دارد. در همه جای دنیا عروس بردن از کشورهای دیگر مخصوصا اگر عروس مشهور باشد افتخار آن کشور محسوب میشود. ازدواج ضراب با ابرو خواننده ترک باعث معروف شدن ایران در ترکیه شد. الان هم این آقای سام که خودش مالی هم نیست ولی از اینکه دوست پسر بریتنی است باعث معروف شدن ایران شده است. امیدوارم بتواند حداقل برای مدتی با او ازدواج کند. ایرانیانی که در آمریکا زندگی میکنند میدانند ازدواج با دختران بلوند آمریکایی چقدر برای ایرانیان اهمیت دارد و مردان بسیار محدودی موفق به آن میشوند. این دخترها بهترین دختران جهان هستند و در خانه داری، بچه داری، آشپزی، و کار کردن بیرون خانه در دنیا لنگه ندارند. فقط کسانیکه با همچین دخترانی ازدواج میکنند ارزش آنان را میدانند.

  4. ایرانیها همیشه از نظر فکری بدبخت بودند . مخصوصا در برابر سفیدها .
    من در این کانادا میبینم که ایرانیها با چه آب وتابی از دوست پسر و یا دوست دختر کاناداییشان تعریف میکنند
    حتی مرد و زنهای متاهل ایرانی از خانواده هاشون جدا میشند . با سفیدها ازدواج میکنند . بهشان میگند هانی

  5. الان که دارم می خونم سه تا نظر هست ، یکی به اسم وطن نکات جالبی رو مطرح کرده که وقتی فکر می کنم می بینم نمونه های زیادی برای اون می تونم به یاد بیارم و واقعا بعضی از ما ایرانیها رفتار و طرز فکر عجیب و غریب داریم که اسمی به غیر شیفتگی به غرب و عدم ثبات هویتی نمی شه براش گذاشت ، کافی هست همینجا به عنوان یک نمونه نظر دیگری به اسم اسماعیل را بخوانید ، این شخص واقعا با خود چه فکر می کند ، حالا جالب هست که این شیفتگان دارای هویت متزلزل ،عموما همانهائی هستند که ایران را با استناد به روایات مثلا تاریخی ،مرکز دنیا و فرهنگ بشری می دانند یا با استناد به باورهای شیعی ایران را تنها ورژن صحیح اسلام و انسانیت می دانند بعد معلوم نیست چرا این تاریخ سراسر افتخار و مباهات ذره ای اعتماد به نفس و هویت برای اینها به بار نیاورده است؟

  6. ...ایرانی خواننده

    اخه کجای این افتخار هست ” رابطه یا اشنائی با “قاب دستمال”..کسی رو که از 16 سالگی از زیر عالم و ادم ..انهم در امریکا..رد شده گذشته؟
    این یارو چه سرشو بالا نگهداشته هههههههههههههههههههههههه
    چه حالی میکنه ؟..

  7. Do not trust white blond women. They keep changing partners and spreading AIDS.

  8. بابا دمش گرم
    ايرانى همه جوره با حال
    نه اينكه دختر هاى ايرانى
    همه بأكره هستنند
    اگر اين اقا فاميل شما بود
    دفاع ميكرديد
    اجازه بدهيد مردم زندگى كنندهر كه به دين خودش و به كسى صدمه نزند

    • اینکه طرف با هر کی دلش می خواد دوست بشه و با هم باشن و هر کی به دین خودش واقعا درست هست و اون نظری که گفته بریتنی از 16 سالگی …… واقعا حرف بی ربطی هست ، از طرفی خوب حالا که دوست داره با این آدم مشهور و محبوب و معروف باشه خوب به خودش ربط داره و خوش به حالش ، اما سوال اینه که شما چرا احساس شادی و افتخار می کنی و می نویسی دمش گرم و ایرانی همه جوره با حال!!!!! و…. و حالا اگر سام اصغری حتی فامیل شما هم باشه باید از او دفاع کنی ؟ دفاع چی ؟ برای چی ؟