Bahareh Rahnama got married a second time in summer 2017

 Besides being a theatre, television and film actress, Rahnama is also a writer.
She has collaborated in writing for ‘The Nights of Barareh’ (2005), ‘Mozaffar’s Garden’ (2006) and ‘Shams-ol-Emareh’ (2009) series.

13 comments

  1. pire zan … mobarak bashe

    • ازنوادرروزگاد

      نه که شمامردا آب حیات خوردین و هیچوقت پیر نیشین

  2. مسعود اسدی

    امان از پول!چه می کند!؟

  3. باعث تاسف است …. ایشان خانم محترمیست …. افسوس که جذب مادیات شدند … شاید هم در این دنیای فاسد ، بدنبال پشتیبان و حامی می گشتند … امیدوارم همیشه شاد و سلامت و سربلند باشند

  4. دمش گزم به فکر زندگیه نه عذاگرفتن …..پیر هم نیست خیلی خوووشگله

  5. حالم بهم خورد اوق

  6. خاک بر سر اوون مردیکه بدبخت که با این موقعیتش

  7. البته به من مربوط نیست ولی نمی دانم چرا مشمئز کننده است

  8. خوشبخت باشند …
    این سهم همه است

  9. وحدت دوست

    وقتی‌ پیرمردان فسیلی مثل “مهرجویی، رویگری، افخمی، کیانیان ..” با زنی‌ در سنّ دختر یا نوه خود ازدواج میکنند، یک امر بسیار عادی تلقی‌ میشود و هیچ اشکالی ندارد، ولی‌ به محض اینکه یک زن با مردی جوانتر از خود ازدواج کند موجی از زخم زبان و اعتراض به راه می‌افتد.

    بانو رهنما این تابوی “زشته این رفتار برای یک خانم..” در اجتماع زن ستیز را شکسته که باید به او تبریک گفت ..

  10. Life goes on… within you and without you!

  11. ممنون خانم یا آقای وحذت دوست. لطفن به لیست خود (پیرمردان فسیلی مثل “مهرجویی، رویگری، افخمی، کیانیان ..” ) آقایان بیضائی، سپانلو، کیمیایی، و… را هم بیفزائید. جالب توجه این جاست که اغلب این آقایان از هول حلیم ، یا سکتۀ ناقص کرده اند یا آب تربت را سر کشیده اند.

  12. وحدت دوست

    حقدوست گرامی‌، ممنون برای تکمیل لیست .. زنان جوان در ازدواج با پیرمردان بیشتر به آخر تونل و ارث و میراث فکر میکنند .. وقتی‌ که خرناس آقا چند دقیقه قطع شود، بلافاصله به دوستشان زنگ میزنند ” مثل اینکه طرف بالاخره به درک واصل شد .. صبر کن یه دقیقه ببینم ..نخیر، ما از این شانس‌ها نداریم، دوباره خرناس شروع شد و با اره برقی‌ افتاد به جون درختها