Anti-immigration Norwegian minister resigns over holiday trip

Sandberg, 58, deputy head of the anti-immigration Progress Party, has also faced criticism from within his party for going on the trip with his girlfriend, persian-born Bahareh Letnes, 28, who obtained residency in Norway a decade ago.

19 comments

  1. Hehehe, in jaro nemidone ke in doghtare tarbiyat shodeye jomhurie. Eslami hastan inha mar khodan afei shodan Ino bedon toro Wase. Manafeash mikhad
    Nigah, be mahze inke ghabol chod raft Iran in Yani bilaaag gerefti babo

  2. Way chgadr ham bad tarkibe

  3. I am sure it’s a case of genuine love. Time will tell shortly if I’m wrong!

  4. دختراى ايرانى تايلندى امريكاى جنوبى
    فقط اينها اين كارو مى كنن با پيرمردهاى اروپايى دوست بشن

  5. علی غیاثی

    به این خانم بخاطر تلاشش باید تبریک گفت

  6. باسلام لطفا در مورد دیگران قضاوت نکنید ودر صدد رفع اشکالات و مشکلات خودتان باشید

  7. من متوجه نمیشم که چه طور دولت نروژ نفهمیده این خانم نفوذی ج ا ا هست ما که از سیاست چیزی حالیمون نیست فهمیدیم خانم این کاره هستند

  8. Khak bar on saresh beree, Aberoo har chee dokhater hast bordeee, in traf ba in senesh, jaay baba bozrget hast

    • This is a win-win situation for both. The Iranian girl gets her financial benefits through connections with the minister and the minister gets the luxury of having an exotic girl friend 30 years younger than himself, he would be in heaven. Both parties satisfied. The question is that now that his political life is over, if the relationship would end or not!?

  9. یک ایرانی

    همین خانمهابرای جوانان ایرانی هزار جور ناز و غمزه می کنند که 3 سال اختلاف سنی زیادی است اما با مرد خارجی با 30 سال اختلاف هم ازدواج می کنند. به جوان بیکار ایرانی که می رسند 300 سکه طلا مهریه طلب می کنند و عاقبت هم بیچاره را به زندان می اندازند. نمونه هایش فراوان است. اما عقد نکرده و بی مهریه خود را در اختیار مردان خارجی می گذارند. حقه بازی و دروغ گویی برای گرفتن حق پناهندگی هم بیداد می کند. هیچکدام واجد شرایط نیستند و فقط دروغ می گویند

    • به یک ایرانی
      هر کسی مسئول زندگی خودش است من هم زن ایرانی بودم و در خارج از ایران زندگی میکردم به هیچ شکلی حاضر نبودم با یک ایرانی تربیت شده جامعه مردسالار ایران ازدواج کنم همینطور که بیش از 90 در صد دختران ایرانی در خارج از ایران با مردهای غیر ایرانی ازدواج میکنند چون مرد ایرانی خود را صاحب زن میداند و بشدت زن را کنترول میخواهد بکند شما اگه در زندگی شکست خورده اید مقصر خودتان هستید نه زنان ایرانی که در ان جامعه ایران بشدت مردسالار هر روز باید مبارزه بکنند که از بین نروند زندگی این خانوم به خودش مربوط است هر وقت سر سفره شماها نشست انوقت حق دخالت در زندگی او را دارید فعلن که اینطور نیست

      • شما که دوست داری مستقل باشی و تحت سرپرستی کسی نباشی دیگه ازدواج چه معنی میده باهرتعداد و باهرسنی وباهرکسی میتونی عشق و حالت رو بکنی عزیزم . اگه نمیفهمی بدون ازدواج یعنی تعهد دوطرفه که اتفاقا در اون مسولیت مرد بیشتره. ولی طرز نگاه ولنگارانه شما نیاز به ازدواج نداره چون محدودیت حساب میشه.

  10. I believe the age does not make a difference where two people like each other, weather you marry Iranian or others. happiness is a choice and every individual will have different demand/need.I am a 68 years old and would like to marry with a forty years beautiful in and out lady.

  11. همیشه نگاهی به کامنت های این بخش می اندازم و مطالب جالبی دستگیرم میشود از نظر شناختن خلقیات خودمان و این چندسال این خبر یکی از جالبترین بوده که کامنت هایش ماهیت ما را نشان داده و کاش میشد آمار موافقان و مخالفان را گرفت و پیشبینی های براساسش کرد.واقعا به ما چه که یک شخص عاقل و بالغ در ظتهر مایل است با چه کس و در چه سنی زندگی کرده و اصلا عاشقش شود یا براساس سود و زیان انتخاب نماید؟ منتقدان ایشان آیا حاضر هستند از منافع مادی و معنوی خود بگذرند؟ واضح است که هرکس براساس برد خود در رابطه قرار میگیرد و چه انتظار بیجایست که دختر یا زنی حاضر شود با من نوعی یا جوانی که کار و سرمایه ای نداریم و از نظر مالی به دیگران وابسته هستیم یا حتی دیگرانی نیز وجود ندارند که تامین مان کنند فقط بخاطر سن و سال مناسب و تیپ و قیافه خوب رابطه برقرار کرده یا ازدواج کند و همانطور که “یک ایرانی ” فرموده “نمونه هایش فراوان است ” خود و یک یا چند بچه را بدبخت کرده و زندگی شان سیاه شده و دوربری های شان را نیز درگیر و ناراحت نمایند؟! مگر اینکار مختص دختران ایرانی یا طبقه خاصی از نظر اقتصادی در دنیاست؟ اینهمه زنان و دختران زیبا و مشهور با ثروت های آنچنانی که با مردانی بسیار مسنتر از خود رابطه برقرار کرده یا ازدواج میکنند را مشاهده نمیفرمائید؟ اصلا مگر اینکار مختص زنان است و در مردان جوان دیده نمیشود که با زنان بسیار مسنتر از خود در رابطه قرار گرفته و یا ازدواج میکنند؟! نمی دانم قضاوت شما در مورد زنان کارگر جنسی چیست؟ آیا خود تاکنون سراغی از آنان نگرفته اید؟ آیا چه آقایان و چه خانم هایی که نظر مخالف داده و بدترین صفت ها را به این خانم نسبت داده اند اگر در شرایط مشابه قرار گیرند حاضر به چشم پوشی میشوند؟ و بدانید تا زمانیکه خود را ذیحق می دانیم بدون توجه به شرایطی که انسانی دیگری بخصوص در سنین نوجوانی و جوانی و سایر شرایط ما ایرانیان در این دوره تاریخی در مورد دیگران و هر کار شخصی شان چنین قضاوت کنیم نباید انتظار تغییر چیزی را در کشور داشته باشیم.

  12. این زن با هدایت دستگاهای امنیتی رژیم با نروژفرستاده شده وبا وزیر شیلات نروز هم به صورت هدفمند ارتباط برقرار کرده.سازمان های امنیتی نروژهم با فهمیدن این موضوع واینکه این وژیر بدون رعایت ماسئل امنیتی وبدون اطلاع مقامات نروژی به ایران سفر کرده مجبور به استعفایش کردند.